Načítám...

UKONČENO Výběrové řízení na pozici Ředitel/ka

Správa zbytkového majetku MČ Praha 3 a.s. je městská společnost, jejímž hlavním posláním je efektivní správa a zhodnocování majetku Městské části Praha 3. Naším cílem je transparentní a profesionální nakládání s nemovitostmi, které jsou využity pro dlouhodobý prospěch občanů a rozvoj městské části. Dbáme na transparentní komunikaci s veřejností a partnery a svou činností přispíváme k celkové kvalitě života v MČ Praha 3.

Pracovní náplň:

  • Odpovědnost za komplexní řízení společnosti o cca 25 zaměstnancích s důrazem na efektivnost, transparentnost a udržitelnost
  • Zajištění řádného chodu společnosti a rozvoj jejích aktivit
  • Zastupování MČ ve společenstvech vlastníků jednotek (SVJ)
  • Komunikace s MČ a plnění jejích strategických záměrů v oblasti správy majetku
  • Zajištění facility managementu při správě svěřeného majetku a budov
  • Požadujeme:
  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  •  Znalost a zkušenosti v oblasti územní či státní správy
  • Zkušenosti s vedením organizace na pozici ředitele, popř. většího organizačního útvaru, minimálně 5 let
  • Znalost právních předpisů z oblasti občanského, obchodního a pracovního práva, vč. zadávání veřejných zakázek
  • Schopnost orientovat se ve financování a účetnictví akciových společností
  • Praktická zkušenost v oblasti správy nemovitostí a v oblasti vedení a správy SVJ, vč. relevantních předpisů
  • Strategické a analytické myšlení, řídící schopnosti, samostatnost v rozhodování, časovou flexibilitu
  • Znalost práce s PC (MS Office, zejména pokročilá znalost Excelu), práce s IS Helios výhodou
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

 

Nabízíme:             

  • Zajímavou a smysluplnou práci, která přispívá ke kvalitě života občanů
  • Možnost podílet se na rozvoji MČ a spolupráci se zkušeným kolektivem
  • Smlouvu na dobu určitou (HPP)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Stabilitu městské společnosti
  • Motivační mzdové ohodnocení (fixní částka + odměna dle plnění KPI)
  • Pracoviště s dobrou dopravní dostupností (Olšanská ul.) a možností parkování
  • Další benefity (stravenkový paušál, pět týdnů dovolené, home office, zdravotní volno, příspěvek na penzijní připojištění a DIP, multisport karta)

 

Datum nástupu:  dle dohody, předpoklad 1. pololetí 2025

 

Máte-li zájem zúčastnit se výběrového řízení zašlete e-mailem:

  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis
  • Výpis z rejstříku trestů 
  • Vizi fungování společnosti ve vztahu k akcionáři MČ Praha 3 v rozsahu 1 – 2 stran textu

Přihlášku zašlete do 27. 3. 2025  na e-mail personální agentury SPEKTRUM svobodova@ag-spektrum.cz Zprávu označte v předmětu „VŘ ředitel/ka SZM MČ Praha 3“

 

Společnost Správa zbytkového majetku MČ Praha 3 a.s. si vyhr class="my-4"azuje právo výběrové řízení ve kterékoliv fázi zrušit.

Prezenční část výběrového řízení je předběžně plánována na polovinu dubna 2025.