UKONČENO Výběrové řízení na pozici Ředitel/ka
Správa zbytkového majetku MČ Praha 3 a.s. je městská společnost, jejímž hlavním posláním je efektivní správa a zhodnocování majetku Městské části Praha 3. Naším cílem je transparentní a profesionální nakládání s nemovitostmi, které jsou využity pro dlouhodobý prospěch občanů a rozvoj městské části. Dbáme na transparentní komunikaci s veřejností a partnery a svou činností přispíváme k celkové kvalitě života v MČ Praha 3.
Pracovní náplň:
- Odpovědnost za komplexní řízení společnosti o cca 25 zaměstnancích s důrazem na efektivnost, transparentnost a udržitelnost
- Zajištění řádného chodu společnosti a rozvoj jejích aktivit
- Zastupování MČ ve společenstvech vlastníků jednotek (SVJ)
- Komunikace s MČ a plnění jejích strategických záměrů v oblasti správy majetku
- Zajištění facility managementu při správě svěřeného majetku a budov
- Požadujeme:
- Ukončené vysokoškolské vzdělání
- Znalost a zkušenosti v oblasti územní či státní správy
- Zkušenosti s vedením organizace na pozici ředitele, popř. většího organizačního útvaru, minimálně 5 let
- Znalost právních předpisů z oblasti občanského, obchodního a pracovního práva, vč. zadávání veřejných zakázek
- Schopnost orientovat se ve financování a účetnictví akciových společností
- Praktická zkušenost v oblasti správy nemovitostí a v oblasti vedení a správy SVJ, vč. relevantních předpisů
- Strategické a analytické myšlení, řídící schopnosti, samostatnost v rozhodování, časovou flexibilitu
- Znalost práce s PC (MS Office, zejména pokročilá znalost Excelu), práce s IS Helios výhodou
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Nabízíme:
- Zajímavou a smysluplnou práci, která přispívá ke kvalitě života občanů
- Možnost podílet se na rozvoji MČ a spolupráci se zkušeným kolektivem
- Smlouvu na dobu určitou (HPP)
- Pružnou pracovní dobu
- Stabilitu městské společnosti
- Motivační mzdové ohodnocení (fixní částka + odměna dle plnění KPI)
- Pracoviště s dobrou dopravní dostupností (Olšanská ul.) a možností parkování
- Další benefity (stravenkový paušál, pět týdnů dovolené, home office, zdravotní volno, příspěvek na penzijní připojištění a DIP, multisport karta)
Datum nástupu: dle dohody, předpoklad 1. pololetí 2025
Máte-li zájem zúčastnit se výběrového řízení zašlete e-mailem:
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
- Výpis z rejstříku trestů
- Vizi fungování společnosti ve vztahu k akcionáři MČ Praha 3 v rozsahu 1 – 2 stran textu
Přihlášku zašlete do 27. 3. 2025 na e-mail personální agentury SPEKTRUM svobodova@ag-spektrum.cz Zprávu označte v předmětu „VŘ ředitel/ka SZM MČ Praha 3“
Společnost Správa zbytkového majetku MČ Praha 3 a.s. si vyhr class="my-4"azuje právo výběrové řízení ve kterékoliv fázi zrušit.
Prezenční část výběrového řízení je předběžně plánována na polovinu dubna 2025.